« Inicio | Con mono de "Perdidos" » | Por fin!!! A gran final » | Las nuevas televisiones » | Carné por puntos movistar » | O gran resacón » | Por fin es viernes (Hasta el cipote del trabajo) » | O de sempre » | Pronostico un mal dia » | Me siento observado » | No me cae bien: Luján Argüelles »  

2006-07-11 

U-lo festival? u-lo "celta"?


Despois de non sei cantos anos consecutivos indo ao Festival Celta de Ortigueira, este ano non fun debido sobre todo a falta de "quorum" e porque non dicilo, de ganas tamén.

O único contacto "indirecto" que tiven este ano co festival "anteriormente coñecido como celta" foi onte, vendo pasar de volta aos autobuses encarnados que poñen dende hai un par de anos. Vinos pola A9 regresando á sua cidade habitual (Coruña), moito teño andado neles na miña época de "universitario cheirón" e tamén algunha vez co típico calimocho en Ortigueira.

Ao velos pasar lembreime de que esta fin de semana fora Ortigueira... pra o ano se cadra.

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña