« Inicio | Me siento observado » | No me cae bien: Luján Argüelles » | ...estamos trabahando en eyoo (III) » | A voltas con mundial: Soccer Strip Quest » | O mundial dende outra perspectiva » | Matemáticas & pachanguitas » | Hasta los h#$vos de la margarita de los c#j$ones » | Probando o Google Earth 4 Beta » | La hora chanante » | Despues de unos problemas "tésnicos"... MODA »  

2006-06-27 

Pronostico un mal dia


Non, non o digo pola selección española, o digo por min. Hoxe durmín como o cú, mais ben non durmín. Ás 5 da mañá ainda andaba dando voltas pola cama... bueno, polo menos puden escoitar ese pedazo de programa que é "NO SON HORAS" en Onda Cero de 4 a 6, xa falei del noutro post, mágoa que o boten tan tarde, haber se atopo algunha web con postcast del nalgures... na propia web do monaguillo hai unha sección cos audios do programa en WMA dos ultimos meses.

E as cancións que meten no programa incribles, tedes unha lista de audios na web do monaguillo, a millor pra min: Los Desgraciaus - Vamos todos pa la peña

Se vos gustou a canción de "Vamos todos pa la peña" deixo-vos un link á web dos "Desgraciaus", emepetreses e midis do grupo "de gratís" (creative commons)... eu me sigo quedando coa de Mecagoenla... vamos todos pa la peña... mecagoenrros... vamos todos para allá... :)

PD: Plastilina atopada en JavierGranados.es

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña