« Inicio | Nasión de tirikitrán tran tan » | Igualdade da muller » | O meu punto débil » | Falso anonimato » | Zorza Depor » | Eles non o farian » | Dia "destroyer" » | Idade:=Idade+1 » | Borat » | Malos tempos para Breogán »  

2006-12-22 

Sorteo de nadal

Non sei se a algún de vos lle tocou algo, a min non (tamén é certo que tampouco xoguei nada); pero aproveitando que hoxe é o dia do "el caso es que haya salud" e que teño uns escaneos familiares por aí, sorteo un cabrito a quen teña un boleto mais antigo que este.

Sorteo Cabrito

PD: Non valen retoques de photoshop, nin artesanais. Resérvome o dereito de facer como os da Sexta.

Poderia ser este post un candidato ao famoso tag:cabra de chuza?

Que curioso que a tipografía dos números sexa a mesma que usan agora.

vaia, que pena que xa rematara o sorteo, coa ilusión que me facía o cabrito!, ;D

teño que comunicarves que me tocou o gordo de nadal e que en consecuencia penso mercar todos os cabritos que existan en Larelle, parroqui de El Burgo.

A ligazón para comprobar se tocou algo na loteria só funciona en internet explorer.

Por certo, o cabrito segue por aquí comendo herba; se ninguén o reclama estes dias vai pró caldeiro :)

Publicar un comentario

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña