« Inicio | Dia "destroyer" » | Idade:=Idade+1 » | Borat » | Malos tempos para Breogán » | Cancións míticas: Nighttrain » | Ya es navidad... en el corte inglés » | Clase d'asturianu » | Seica chove » | A Historia escríbena os vencedores » | Servizos mínimos »  

2006-12-15 

Eles non o farian

Súmome á campaña que atopei no blog de marcus.
Cada vez estou mais en contra de ter animais na casa (sobre todo se vivimos nun piso) pero por experiencia propia sei o cariño que se lles colle.

Eles non o farian:
comic_dogs1
comic_dogs2
comic_dogs3
comic_dogs4

Sodes libre de copiar e difundi-la mensaxe.

Etiquetas:

Xúntome á campaña (aínda que eu teño un pastor alemán, un belga e un golden e os tres están a maltratarme).
Non á violencia contra os animais nin contra os políticos... aínda que no último caso...

encántanme os deseños, moi imaxinativos. Eu tamén me manifesto en contra da violencia contra os animais.... (só contra os animais, ;D)

Eu concordo con todos os deseños, salvo con un, penso que Tintín si que o faría, que seica era medio da banda de alá (politicamente falando) e eses non lle queren ben nen aos bechos nen ás persoas. Un saúdo. ;)

Publicar un comentario

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña