« Inicio | Igualdade da muller » | O meu punto débil » | Falso anonimato » | Zorza Depor » | Eles non o farian » | Dia "destroyer" » | Idade:=Idade+1 » | Borat » | Malos tempos para Breogán » | Cancións míticas: Nighttrain »  

2006-12-20 

Nasión de tirikitrán tran tan

Quillo! toca ese himno otra ves!



L A M E N T Á B E L ! ! !
I N C R Í B E L ! ! !

Mais info en:
- La Voz de Galicia
- Xornal.com
- Antonio Sangiao (Xornal.com)
- El Correo Gallego

agora xa non somos a nazón de Breogán... porke preferimos a Esnhapa de castanhuelas e olé!!!!

Ke volte a Marcha do Antigo Reino de Galiza!!!

ups!, :S ... xa me quitaches o sono todo...

ai Dolores, ai dolores (villarino)
ole y ole.

Ai dios!!!.... pero isto que é??... ta visto que non pode marchar un da terriña, que se desmanda todo!, incrible, agora teranse que tocar as muiñeiras a ritmo de fandango, e as alboradas cantadas por "coros rocieros" joer... que vai ser o próximo?, Farruquito conselleiro?...

uf... vou calar que "se me abren las carnesss"

Non a puidera ver ata agora... E, polo que vexo, sinto contradicilos a todos vostedes, pero a min non me disgustou. E, como xa opinei na miña bitácora, paréceme a polémica máis absurda da década...

Eu sigo o comentario en español do teu blog: "Haga su comentario". Y lo hago: prueben a escuchar varias veces la versión del Himno Gallego por la coral Endesa de As Pontes. Tras tres himnos seguidos, las náuseas se harán evidentes. Eso sí: la fidelidad a la partitura de Veiga es extraordinaria. Aymerich (con ese apellido gallego tan evidente) estaría encantado.

Eu creo que aquí hai un problema xeográfico: os suevos, que sodes do norte, non entendedes a música sensual do sul de Galicia. En Vigo, esta música é a nosa. Para vós as gaitas e todos os noxentos festivais de ortigueira.

Publicar un comentario

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña