« Inicio | Aberto por vacacións » | Sorteo de nadal » | Nasión de tirikitrán tran tan » | Igualdade da muller » | O meu punto débil » | Falso anonimato » | Zorza Depor » | Eles non o farian » | Dia "destroyer" » | Idade:=Idade+1 »  

2006-12-26 

Federico te felicita

Estaba eu intentando atopar no youtube o fantástico mensaxe de nadal do Gran Wyoming que fixo no seu programa "El Intermedio" cando de pronto dou con esta ¿xoia? de FJL



Serve como sustituto do video do Wyoming pero seguirei coa búsqueda.
Saudos navideños dende un PC con Win98 (xa quedan poucos).

http://www.andresmilleiro.info/blog/grande-wyoming

:P

Isto xa da medo.

Federico é impagable non sendo para a Igrexa.

que problemón teño con Fede!... recoñezo que como cómico é bastante bó, a todo o mundo lle fai gracia, pero eu non consigo mais que sentir náuseas... igualiño que cos morancos, pero bueno, tampouco me oporía a un espazo para el en "paramount comedy", podería sustituir a Onofre en Smonka...

que problemón teño con Fede!... recoñezo que como cómico é bastante bó, a todo o mundo lle fai gracia, pero eu non consigo mais que sentir náuseas... igualiño que cos morancos, pero bueno, tampouco me oporía a un espazo para el en "paramount comedy", podería sustituir a Onofre en Smonka...

FELIZ AÑO 2007 ¡¡¡

Fede¡ qué decir de Fede ,como él mismo dijo en una entrevista si no hiciera esto no podría pagarles la universidad en EEUU a sus hijos,no se puede tener más cara.

Publicar un comentario

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña