« Inicio | Nada que contar » | Zidane vs Materazzi: The Game » | Despedida!!! » | Dous blogs polo prezo dun » | Julen Guerrero y otros temas. » | U-lo festival? u-lo "celta"? » | Con mono de "Perdidos" » | Por fin!!! A gran final » | Las nuevas televisiones » | Carné por puntos movistar »  

2006-07-18 

Bochorno, calor e treboadas


Mi madriña que calor vai... a 1:50 da noite e o termómetro do meu despacho marca 26,5 graos.

Xa sei que isto non é un ascensor pero hoxe teño que falar do tempo. Cando me metín no coche ás cinco da tarde (na Coruña) o display marcaba 41 graos! si, xa sei que esas cousas esaxeran e levaba moito tempo ao sol, pero cando o rio soa... ao cuarto de hora gran treboada e duas horas despois nas Neves (Concello da Capela) unha pedazo de granizada... e ao vir de volta sobre as 23:30 pola autoestrada parecia o princípio da guerra dos mundos... lóstregos todo o camiño.

Recoñezo que ando un pouco flipao co tempo, pero isto non é normal, polo menos aquí... será polo cambio climático ou porque toca pero non é normal.

PD: A imaxe é "en diferido" pero reflexa a miña "experiencia vital" vindo de volta.

Actualización: Fotos da tormenta de onte á noite na Coruña > A Voz de Galicia | Dende os Rosales

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña