« Inicio | Ping... » | Filices fiestas » | Teño página güé... apunta... » | Trapalladas 2.0 » | Wii: First impressions » | A Santiago voy ligerito caminando... » | Un pouco mais... » | The Key to Reserva » | The Charanga's Return » | Flashphone: Chamadas de balde a través de internet... »  

2008-01-08 

Web 2.0

O collage este non é que sexa moi actual pero mola un cacho...

web 2.0
Autor: Stabilo Boss, Licenza: CC Recoñecemento-Non comercial-Compartir baixo a mesma licenza

... e vós, cantos servizos 2.0 coñecedes?

Relacionado: Mapa Visual da Web 2.0

Etiquetas: , , ,

Coido que uns 15 :) Mi madriña

Pois seica hai outro tocho mais enGalego :-O

Por certo, eu tamén debo coñecer por aí, está claro que todos non :D

Eu non coñezo moitos pero teño unha lista nos marcadores de Google.
Pásate.

Publicar un comentario

ENLACES/LIGAZONS A ESTE POST

Crear un enlace

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña