« Inicio | Trunfar na vida » | Conexión en directo da TVG » | Documental "Fronteiras" (...e 2) » | Problemas coas novas tecnoloxias » | Recomendacións para este Blog Day » | Google Maps no teu propio blog » | Toca pôr-se ao dia » | Marcho ver mundo » | Macaco en Ferrol » | A versión galega de "Under the bridge" [Red Hot] »  

2007-09-17 

Anecdotas de inmobiliaria

Sr.Suevo: Hola que tal, venia a pagar el alquiler del piso "C/Selaboka, Chabolo 3"
Inmobiliario: Si, son MasDeLoQueVale euros, viene incluida el agua
Sr.Suevo: Ok, puedes hacerme una fotocopia del recibo del agua
Inmobiliario: Si pero son 10 centimos
Sr.Suevo: Joder cobrais por todo, por lo menos puedo ver el recibo, no?
Inmobiliario: Si claro.

Etiquetas: , ,

jajajaja, que cabróns, inda por riba que estafan tamén non poden facer unha puñeteira fotocopia de balde, manda carallo...por certo, estarás enterado do tándem Zapatero-Chacón para o tema dos alugueres e demais...

saúdos.

estou breogain pero non me mola nada o tema ese, a min xa me pilla "madurito" e penso que vai incrementar o prezo dos alugueres :(

a min tamén me colle "madurito" de máis e con piso dende hai un par de anos, a min o que me preocupa é a subida do Euribor, o cabrón non para de subir e subir, debe ter alma de escalador... por certo, ao respecto do que ti dis de que van subi-los prezos dos alugueres, onte comentaba na televisión un arrendador "Pués ahora si le van a dar a los chavales 210 euros de ayuda, pués subo el alquiler de 500 a 710 euros y listo, ya se hace cargo zapatero de la diferencia.."

canto malnacido hai no mundo..grr.
saúdos.

Publicar un comentario

ENLACES/LIGAZONS A ESTE POST

Crear un enlace

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña