« Inicio | Marcho ver mundo » | Macaco en Ferrol » | A versión galega de "Under the bridge" [Red Hot] » | Anticoruñesismo » | Alternativas a YouTube » | Insomnios y radios » | Este sábado... Manolo!!! » | Cancións míticas: Piedra contra tijera » | Por fin!!! » | Feliz dia da Pátria »  

2007-08-25 

Toca pôr-se ao dia

Google Reader Watcher

Xa estou de volta da miña semana de vacacións por terras de Figueira da Foz e toca pôr-se ao dia, 144 entradas pendentes de ler no meu lector de feeds (ou alimentadores como di a extensión de Firefox "Google Reader Watcher"). Recoñezo que tiven mono de internet e iso que fixen un par de incursións no ciber do "parque de campismo" no que estiven. Traio material "fotográfico" para uns cantos posts e vivenzas persoais para outros tantos, pero primeiro uns dias de descanso pos-férias para organizar as ideas.

Etiquetas:

benvido de novo á rede...algúns non marchamos de aqui, as miñas vacacións foron en xuño e o verán xa rematou practicamente..unha mágoa non ter bo tempo e desfrutar da praia máis, éste é o primeiro ano que non me bañei no mar, manda carallo !!

saúdos

Graciñas Breogain, igual o tempo sorprende e podemos ir algún dia mais á praia. Pola miña parte este ano aproveitei canto bo tempo fixo pra ir a diario.

Publicar un comentario

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña