« Inicio | Trapalladas » | Xa está aquí!!! » | Promesas » | Puto tabaco » | Constructoras e campos de golf » | Insomnio Inicial » | Problemas técnicos (II) » | Comunicado de Prensa » | Mentres cociñaba... » | Round 1... Fight! »  

2006-10-26 

Cancións míticas: Holy Diver

Como cheguei tarde á festa de cumpreanos do moucho, pídolle perdón adincándolle este video, non sei se acertarei. A ver que opina o greñas de randeeira :)

Dio: Holy Diver



PD: Recoñezo que o video é bastante cutre pero a canción é boísima.

Etiquetas: ,

Grazas!!... fíxate se atinaches que tiña eu cargo de conciencia por non ter posto até agora ao Ronnie na miña saga de vídeos rockeiros... é unha das voces mais privilexiadas do rock potente.

todo un detalle!

Encántame esta canción... o que pasa é que xa a tiña eu gardada para poñer. Bueno, quedan máis en solitario ou acompañado.

De nada moucho, e sintoo randeeira, tampouco pasa nada ainda que nos repitamos. Por certo, sigo esperando algun consello pra deixar de fumar ;)

O meu segredo contra o tabaquismo chámase Zyntabac e véndese nas farmarcias. Se te atreves a tomalo, tira co prospecto e eu che explico as pautas a seguir. 80% efectivo.

Hostias! tal como mo pos acojona!. Non acostumo a ler os propectos porque son un pouco hipocondriaco e veñen moitos efectos secundarios. De todolos xeitos voume informar.

Publicar un comentario

ENLACES/LIGAZONS A ESTE POST

Crear un enlace

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña