« Inicio | Aquellos maravillosos años » | Desmadre en el marquesito » | La verdadera Laura (II) » | Decepcionado co Google Earth » | Putos bancos!!! » | Pensamentos, reflexións e moitas tetas » | Isto de interné é-che moito » | La verdadera Laura » | Reflexions sobre a lingua (I) » | Videos musicais (II) »  

2006-06-01 

Apagha a tele e vaite pra cama!!!


Iso é o que lle dicia o meu avó ao meu tio cando era eu cativo...

Pois é o que vou facer que é moi tarde e non teño ganas de escribir nada.
Boas noites e ata mañán (o mesmiño que pemán o do tempo pola galega).

PD: A foto do gato collina prestada deste blog, se che gustan os gatos é o teu sítio.

Actualización: Se chegaches a este post buscando en google a canción "Apagha a tele!" do grupo de Hip-Hop galego "Dios ke te krew", deixovos un link en descarga directa (Megaupload) do seu último CD "Xénese" > AQUÍ. (tiñan un par de maquetas anteriores). Moi bos, dende Ordes. Atopado en vagos.es

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña