« Inicio | Aquellos maravillosos años » | Desmadre en el marquesito » | La verdadera Laura (II) » | Decepcionado co Google Earth » | Putos bancos!!! » | Pensamentos, reflexións e moitas tetas » | Isto de interné é-che moito » | La verdadera Laura » | Reflexions sobre a lingua (I) » | Videos musicais (II) »  

2006-06-01 

Apagha a tele e vaite pra cama!!!


Iso é o que lle dicia o meu avó ao meu tio cando era eu cativo...

Pois é o que vou facer que é moi tarde e non teño ganas de escribir nada.
Boas noites e ata mañán (o mesmiño que pemán o do tempo pola galega).

PD: A foto do gato collina prestada deste blog, se che gustan os gatos é o teu sítio.

Actualización: Se chegaches a este post buscando en google a canción "Apagha a tele!" do grupo de Hip-Hop galego "Dios ke te krew", deixovos un link en descarga directa (Megaupload) do seu último CD "Xénese" > AQUÍ. (tiñan un par de maquetas anteriores). Moi bos, dende Ordes. Atopado en vagos.es

ENLACES/LIGAZONS A ESTE POST

Crear un enlace

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña