« Inicio | Santa paciencia (II): El puto cuadro de texto de l... » | Aduaneros, me le borran a Yolanda del bló, hostias! » | Un xesto pra Rajoy » | Viciando, de nuevo » | Espinete obligado a prostituirse en la Casa de Campo! » | Otra vez pintando pollas? » | Reflexións meta-existenciais sobre o blog » | O puto dios Thor dos bakalas vive en Berlín » | Dejad de quemar fotos del Rey, hostias! » | Anecdotas de inmobiliaria »  

2007-10-24 

El peor dia de mi vida

Que risión :D



Via comentario de telcarion en el blog de valadrem

Relacionado: No me cae bien Fernando Alonso (pero peor me cae Hamilton)

Etiquetas: , ,

Pobre Hamilton. Mal tiene que estar la cosa para que te quieran menos que a Fernando Alonso...

Pois eu alégrome por Raikkonen, despois do mal fario do ano pasado (parecía Carlos Sainz) xa ia sendo hora de que gañase algo, agora podera pillar unha as suas famosas enchentas etílicas con motivo!...jeje

p.d: Hamilton non me da pena, ben cocido que estaba na festa de McLaren facendo de DJ chupitroco!

Publicar un comentario

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña