« Inicio | Santa paciencia » | Ortigueira 2007 » | Cancións míticas: Cumbia Sobre El Río » | Pere Navarro y nuestro pesimismo histórico » | PSP de prestado » | Pidgin: Mensaxeria instantanea multiplataforma » | La hora chanante (II) » | Eliminating Spain » | Mapas da URSS » | Enhorabuena señor Lendoiro »  

2007-07-15 

Perdendo o tempo (II)

Hai xa tempo que acabei o Warcraft 3 pero de cando en vez sigo a perder o tempo viciando un pouco. Neste caso mais que perdelo (non teño nada mais importante que facer) ando a pasalo xogando on-line aos xogos de toda a vida.

Se queredes botarlle unha ás 4 en raia, probade aquí e preguntade por zerelho :P

OPQA

Nota: Acabo de darme conta de que o nome da web ten o seu aquel: O-P-Q-A, non vos soa aos que xogachedes en PCs con MS-DOS ou ordenadores de 8 bits? :)

Etiquetas: , ,

míticos "age of empires" e "warcraft", mira que teño xogado veces e veces, agora no pc xa non teño nengún xogo cargado, o fin de semana adoito xogar coa ps2 a pro-evolution soccer có meu cuñado, a ver se atopo o "parche" ese do que falan para xogar coa selección galega...jeje.

Publicar un comentario

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña