« Inicio | Asubiando » | Cancións míticas: Menea el bullarengue » | Municipais07: Vai de cú o BNG? » | Municipais07: Decidindo o voto » | Publicidade Surrealista » | Smoking Room » | Guararey, Guararey, Guararey... » | Publicidade Creativa » | Un ano de diario dum suevo » | Municipais07: Carteis electorais »  

2007-05-31 

Sinais curiosas: Area Recreativa

Serei de "mirada sucia"?

Area Recreativa

Via: El perro flaco

Etiquetas: , , ,

Non sei se és de mirada sucia... eu dende logo vexo o que vexo! XD

Non te resulte tan raro... non sei se é cousa da tele ou de qué, mais lémbrome que cando ía en 4º da ESO flipabamos porque os cativos pequenos xogaban a darse polo cú, literalmente!! Eu non sei qué debuxos animados vían...

Nós da súa idade xogabamos ó fútbol, a pillar, ás chapas/canicas e a levantarlles as saias ás cativas...

ESTAMOS EN UN MUNDO DECADENTE... ESTO ES POR LOS ROJOS SOCIATAS QUE INCITAN A LA MASONERÍA Y LA HOMOSEXUALIDÁ!! XDDD

Xa o dí Jimenéz Losantos... todo é culpa de Zapatero!!

Hoxe, ponte nas ondas!!!: http://www.pontenasondas.org/

Pasa a ponte!! ;)

eu vexo monigotes verdes... pero nada, absolutamente nada, con connotacións sexuais... e porqué digo sexuais?... pois non porque eu vexa nada diso, eh?, senón porque xa me coñezo eu á xente, -ehem-.

Boas moucho, canto tempo!

Polo que parece o sinal e un pouco verde e non só pola cor :D

E por onde ven caendo a área recreativa esta??... é un área recreativa unisex?... ou é que o tipo que deseñou o sinal non se matou en diferenciar o sexo dos monigotes??...

... ou vai resultar que a tal área recreativa é unha sauna??

Publicar un comentario

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña