« Inicio | Este blogueiro NOM quer que lhe corrijam as gralhas! » | Cursioseando no Google Earth: Hotel "Don Manolo" » | Prison Break: versión castiza » | Que guays somos » | 300 » | Software orixinal » | Blogger segue a ser algo Beta » | Pandilla de... » | Quen soubera debuxar » | Ventos, eólicos e merda de luz »  

2007-04-04 

Mentres tanto, uns videos

Debe haber uns 52Km por autoestrada pero cada vez teño mais de "cascarilleiro" que de "vilapodrés". Durante uns dias retornarei ás orixes e seguramente non postee nada (a non ser que me veña o mono).

Para deixar o blog algo mais vistoso meto uns videos musicais deses picantóns que tanto me gustan :P. Poderia ser o comezo dun meme mmmmmmmcalentón ao estilo mmmmmúsica que enche estes dias o blogomillo?

Lene - It's Your Duty


Alex Gaudino - Destination Calabria



e por suposto non poderia faltar o Benny Benassi: Whos your daddy



Boa semana santa.

Actualización: Propoño un novo nome para este "meme" algo mais enxebre: Ardelle o eixo! (Millor "Fervelle o eixo" como propón Suso

Etiquetas: , ,

Ti estás tan enfermo cama min.

Ola! un blog moi interesante,uns clips estupendos.Visitareiche con asiduidad.
Saúdos

Robert

Eu tamén pendurei no meu blog o primeiro, hehehe... está tremenda a paisana!!! :)_

Pues mira por donde te acabas de ganar los links a dos vídeos que a mí me encantan y no me atrevo a postear...por "razones escolares"..
Es el video de Wicked game de Chris Isaak y la versión de Him del mismo tema .
Particularmente ,aunque me gusta Him,el video de Chris Isaac me gusta mucho más.
Un saludo.

Imperdonable este olvido XD.Chris Isaac en un vídeo con una desconocida Laetitia Casta ¡¡¡...la canción psseee.
Ahora ya me despido de verdad :)

Randeeira, haberá que mirar se teño febre logo :)

Robert, esta ben iso de promociona-lo teu blogue pero tes que variar un pouco mais os comentarios que fas nos blogs, senon queda un pouco mal a cousa, tipo "spam" :(

Suso, quen se resiste a non mete-lo video da Lene 8P. Argallando por aí, descubrín que a paisana era a cantante dos míticos Aqua!

Nieves, graciñas polos links. O que mais me gustou foi a versión de Him, a canción moi boa e o video guapísimo; o video no que sae a Laetitia Casta tampouco tá mal :)

Publicar un comentario

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña