« Inicio | Por aí andaba » | A política global yankie en 30 segundos... ou menos » | Cancións míticas: Jump Around » | Unha boa historia » | Me la suda » | Thank you » | Me echaron drogha en el colacao... » | Cancións míticas: Sarri, Sarri » | O gordón » | Queremos saber »  

2006-10-03 

Unha grande de rachí

Unha grande de rachí

Sen ánimo de crear polémicas ou de facer cruzadas tipo "a noite das vidreiras rotas" (que comparación mais chunga) amoso unha foto dunha vidreira que se atopaba no local, perfeitamente restaurado, ao que fun este domingo a celebrar un bautizo (mmm... que bos che estaban os langostinos :)

Joer... con cruz e todo!, eu diría que é unha "Grande Rachi y CATÓLICA", boeno, polo menos non se te inidxestaron os langostinos.

Da máis datos da súa ubicación que teño uns amigos que lle queren tirar unhas fotos.

Trasancos: xa che digo! a pedazo de cruz foi o que mais me impresionou.

Randeeira: lle queren tirar unhas fotos ou a cámara de fotos :)
Non me vou mollar moito... digamos que está en Pastoriza (preto da Coruña) e vése moi "ostentoso".

Publicar un comentario

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña