« Inicio | A política global yankie en 30 segundos... ou meno... » | Cancións míticas: Jump Around » | Unha boa historia » | Me la suda » | Thank you » | Me echaron drogha en el colacao... » | Cancións míticas: Sarri, Sarri » | O gordón » | Queremos saber » | Domingueiro »  

2006-10-03 

Por aí andaba


"Una tubería rota provoca el caos en Alfonso Molina" -->
en 20Minutos.es - A Coruña
"La lluvia colapsa la comarca y deja un reguero de inundaciones y accidentes" --> na Voz de Galicia - A Coruña

Pois por aí andaba eu, nun dos miles de coches parados por toda a cidade, unha hora vinte minutos pra sair da Coruña dende a zona do estadio de Riazor atá a entrada da autoestrada en Alfonso Molina, a consecuencia foi chegar tarde ao traballo, uns cantos euros de mais que virán na factura do móbil e fumar un pitillo dentro do coche, cousa esta última que me tiña proibidísimo de todo e até o d'agora cumpria sen excepcións.

Moito peor lle foron as cousas aos de Cee, por suposto.

Mais fotos das consecuencias aquí.

ENLACES/LIGAZONS A ESTE POST

Crear un enlace

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña