« Inicio | A política global yankie en 30 segundos... ou menos » | Cancións míticas: Jump Around » | Unha boa historia » | Me la suda » | Thank you » | Me echaron drogha en el colacao... » | Cancións míticas: Sarri, Sarri » | O gordón » | Queremos saber » | Domingueiro »  

2006-10-03 

Por aí andaba


"Una tubería rota provoca el caos en Alfonso Molina" -->
en 20Minutos.es - A Coruña
"La lluvia colapsa la comarca y deja un reguero de inundaciones y accidentes" --> na Voz de Galicia - A Coruña

Pois por aí andaba eu, nun dos miles de coches parados por toda a cidade, unha hora vinte minutos pra sair da Coruña dende a zona do estadio de Riazor atá a entrada da autoestrada en Alfonso Molina, a consecuencia foi chegar tarde ao traballo, uns cantos euros de mais que virán na factura do móbil e fumar un pitillo dentro do coche, cousa esta última que me tiña proibidísimo de todo e até o d'agora cumpria sen excepcións.

Moito peor lle foron as cousas aos de Cee, por suposto.

Mais fotos das consecuencias aquí.

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña