« Inicio | El Uno » | "De mayor quiero ser..." » | O transcorrer do tempo » | Competencia desleal » | Mal dia » | Anima as tuas fotos » | Asco de cocina » | Bodas/Vodas "tipo" » | Madrugando sen motivo » | O tamaño si importa: Adeus Plutón »  

2006-09-11 

Hai 5 anos

WTC

Normalmente non teño nin zorra idea do que fixen unha semana antes (por iso da demencia senil) pero lembro perfeitamente o 11 de setembro de hai 5 anos: Traballaba eu daquela a media xornada pola mañá e despois de comer tireime no sofá pra ve-las novas (sobre ás 3) en A3 e a primeira imaxe que vin foi a dunha das torres xemelgas queimandose, quedei flipado pero mais cando aos poucos minutos e en directo vin un avión que se aproximaba e batia contra a outra torre... estiven ata as 5 ou por ahí vendo a televisión ate que cansei de ver repeticións, logo fun mercar un lector de DVD (SCSI, que andaba eu ben de cartos daquela) e despois á praia cun colega e a comentar a xogada igual ca todo o mundo que estaba por aló (non habia moita xente a esas horas). E iso é todo, 5 anos pasaron xa.

eu viña de ler o día anterior unha reportaxe na revista "Newton" sobre os edificios mais altos do mundo no que se falaba das torres, e ao día seguinte vin coma se derrubaban por TV... paradoxas...

saúdos.

Publicar un comentario

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña