« Inicio | El Uno » | "De mayor quiero ser..." » | O transcorrer do tempo » | Competencia desleal » | Mal dia » | Anima as tuas fotos » | Asco de cocina » | Bodas/Vodas "tipo" » | Madrugando sen motivo » | O tamaño si importa: Adeus Plutón »  

2006-09-11 

Hai 5 anos

WTC

Normalmente non teño nin zorra idea do que fixen unha semana antes (por iso da demencia senil) pero lembro perfeitamente o 11 de setembro de hai 5 anos: Traballaba eu daquela a media xornada pola mañá e despois de comer tireime no sofá pra ve-las novas (sobre ás 3) en A3 e a primeira imaxe que vin foi a dunha das torres xemelgas queimandose, quedei flipado pero mais cando aos poucos minutos e en directo vin un avión que se aproximaba e batia contra a outra torre... estiven ata as 5 ou por ahí vendo a televisión ate que cansei de ver repeticións, logo fun mercar un lector de DVD (SCSI, que andaba eu ben de cartos daquela) e despois á praia cun colega e a comentar a xogada igual ca todo o mundo que estaba por aló (non habia moita xente a esas horas). E iso é todo, 5 anos pasaron xa.

eu viña de ler o día anterior unha reportaxe na revista "Newton" sobre os edificios mais altos do mundo no que se falaba das torres, e ao día seguinte vin coma se derrubaban por TV... paradoxas...

saúdos.

Publicar un comentario

ENLACES/LIGAZONS A ESTE POST

Crear un enlace

INFO

ANDO POR...

BUSCA NO DIARIO


CATEGORIAS

EN POUCAS PALABRAS

BLOGS QUE LEO

CAIDOS EN COMBATE

ESTOU EN...

PROMOCIONANDO...

O REFRAN DO DIA

ESTA[T|D]ÍSTICAS


  • Ver estatísticas
  • Google Analytics

PREMIOS RECIBIDOS :)

Premio Sugus de Piña